مشاهده محتوا

متن مکتوب برنامه ثریا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین سالگرد درگذشت استاد نادر طالب‌زاده

برنامه زنده ثریا با بررسی مأموریت جهانی رسانه و «راز»های «عصر» پسا وعده صادق

 یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مروری بر ویژگی‌های علمدار رسانه‌ای انقلاب اسلامی و فرصت‌های جهانی پس از وعده صادق به بهانه دومین سالگرد درگذشت استاد نادر طالب‌زاده

باحضور، سردار حاج سعید قاسمی، فعال فرهنگی و‌ جهادی، دکتر فؤاد ایزدی، استاد مطالعات آمریکا دانشگاه تهران، پروفسور آلکساندر دوگین، اندیشمند روس تبار و زینب مهنا فعال اجتماعی و همسر استاد طالب‌زاده


ژنرال سلیمانی و نادر طالب‌زاده در سمت درست تاریخ ایستاده بودند

آلکساندر دوگین، اندیشمند روسی تبار و نظریه‌پرداز علوم سیاسی، طی ارتباط مستقیم باثریا از مسکو:

ژنرال سلیمانی و نادر طالب‌زاده به فلسفه ظهور و منجی، باوری مشترک داشتند.آرمان فلسطين و آزادی مسجد الاقصی همان چیزی ست که رمز ظهور منجی ست. نمی‌توانیم باور کنیم که طالب‌زاده امروز در میان ما نیست چرا که قهرمانان واقعی زنده‌اند و در قلب‌ها جای دارند. طالب‌زاده مرگ را پایان زندگی نمی‌دانست. ژنرال قاسم سلیمانی و نادر طالب‌زاده در سمت درست تاریخ ایستاده بودند.


نهادهای فرهنگی بین‌الملل ما متوجه نیستند در دنیا چه خبر است!/ طالب‌زاده این بار را به تنهایی به دوش کشید

فواد ایزدی، استاد مطالعات آمریکا:

نهادهایی که باید در حوزه فکری و معنایی در ایران کار می‌کردند تعطیل بودند. نادر طالب زاده به تنهایی و به سختی این بار را می‌کشید. طالب زاده از بدقولی و بی مسئولیتی نهادهای فرهنگی تحت فشار بود. او به نوعی دق مرگ شد! 
مسئولان فرهنگی بین الملل ما در باغ نیستند و متوجه نیستند در دنیا چه خبر است.در بروکراسی‌های ایران جایگاه امثال طالب زاده و پروفسور دوگین را نمی‌دانند.

چرا تمام مسلمانان در مقابل اسرائیل نایستادند؟!

 پروفسور دوگین، اندیشمند برجسته روسی از سردمداری شیعیان در مبارزه با اسرائیل:

مسلمانان شیعه مایه فخر و مباهات اسلام اند چرا که فقط آن ها در مقابل اقدامات وحشتناک اسرائیل ایستاده و واکنش نشان داده‌اند. راه مبارزه توسط شیعیان باید ادامه یابد و متوقف نشود.

موجوديت اسرائیل به پایان خودش نزدیک شده/ بیداری امروز دنیا آرمان طالب‌زاده بود

آرمان نادر طالب‌زاده این بود که باید بیدار شد و جهان را بیدار کرد. بیداری امروز دنیا آرمان طالب‌زاده است. اسرائیل به پایان خودش نزدیک شده است. جهان اسلام باید در مقابل آن‌ها بایستد. آرمان مقاومت امروز توسط حوثی‌های یمن، حزب‌الله لبنان و شیعیان عراق و ایران در حال گسترش است. 
یهودیان حقیقی صهیونیست‌ها را عامل به وجود آمدن این شرایط برای مسجد الاقصی می‌دانند.

نادر طالب‌زاده گسل‌های فروپاشیده صهیونیست را می‌دید/ طالب‌زاده و آوینی خودشان را نفروختند!

 حاج سعید قاسمی:

برخی‌ها به او می‌گفتند تو دیوانه‌ای!
امثال او و شهید آوینی خودشان را به پول و مقام نفروختند


خزعبلاتی که باعث ترور شخصیتی نادر طالب‌زاده شد!/ نادر مظلومانه پای انقلاب ایستاد


آن‌هایی که نان و نمک طالب‌زاده را خورده بودند به او پشت کردند. بسیاری از اراجیف و خزعبلات باعث ترور شخصیتی نادر شد تا جایی که دوستانش هم پای او نایستادند اما طالب‌زاده مظلومانه پای انقلاب ایستاد.آن‌هایی که چیزی از رسانه و قدرت او نمی‌دانستند باعث تحت فشار قرار دادن او شدند..

نسل‌کشی امروز در غزه سناریوی آمریکاست/ نادر طالب‌زاده روایت‌های جعلی غرب را به چالش کشید

زینب مهنا، فعال اجتماعی و همسر نادر طالب‌زاده طی ارتباط مستقیم از بیروت:

نادر به خوبی فهمیده بود که تمام جنایت‌ها در هر گوشه از جهان سناریوی آمریکاست. او در مقابل کلیت غرب ایستاده بود. نادر طالب‌زاده به اهمیت قدرت و نفوذ نخبگان آمریکا پی برده بود و با آن‌ها در ارتباط بود. دانشجویانی که امروز در آمریکا سرکوب می‌شوند جزئی از جامعه نخبگانی آمریکا هستند اما به دلیل مخالفت با جنایت اسرائیل دستگیر می‌شوند. اوضاع امروز در غزه تاسف‌بار است. نادر طالب‌زاده روایت‌های جعلی رسانه‌های غرب را به چالش می‌کشید. رسانه‌های آن‌ها به دنبال شست و شوی مغزها هستند.

اگر نادر طالب‌زاده امروز زنده بود چه می‌کرد؟!

اگر طالب‌زاده امروز زنده بود با نسل بعدی رهبران غرب ارتباط برقرار می‌کرد.
نادر طالب‌زاده توجه جوانان غربی را به آنچه که در میدان در حال رخ دادن است معطوف می‌کرد. بورژوازی حاکم در غرب در حال متلاشی شدن است به وسیله همان چیزی که خودشان ساخته و پرداخته‌اند. حکام آمریکایی ابایی از قربانی کردن جوانان آمریکایی برای بقای خودشان ندارند. آن‌ها سرمست از قدرت‌اند.

نادر طالب‌زاده ترور بیولوژیک شد/ مرگ او طبیعی نبود

 حاج سعید قاسمی: 

او قاسمِ رسانه ما بود. او را از ما گرفتند و ما خیلی ساده از ترور بیولوژیکی احتمالی او گذشتیم.

تظاهرات دانشجویان آمریکایی امروز نماد قصه کاخ فرعون و موسی شده است!

فؤاد ایزدی، استاد مطالعات آمریکا:

اعتراض دانشجویان در آمریکا به دست داشتن دانشگاه‌های آمریکایی با جنایت‌های اسرائیل مرتبط است. نهادهای نظامی، اطلاعاتی و شرکت‌های اسلحه‌سازی آمریکا با اصلی‌ترین دانشگاه‌های این کشور در ارتباط اند.
اکثر دانشجویانی که امروز معترضند از فرزندان مقامات آمریکایی‌اند. این همان چیزی ست که امروز نماد داستان کاخ فرعون و موسی شده است.


فلسطین آخرین داستان خدا برای تمام دنیاست

حاج سعید قاسمی:

قصه فلسطین و آزادی او همان چیزیست که خدا برای آخر‌الزمان و تمام مردم دنیا نوشته است. غزه فقط صحنه درگیری اهل تسنن با یهود نیست. عده‌ای از وزرای دولت قبل غرب باورند و همین‌ها امروز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌کنند.

سامانه پیامکی: 300001435 / info@sorayatv.ir :رایانامه

کلیه حقوق این تارنما برای برنامه تلویزیونی "ثریا"می باشد